Aktualnie do Pediatrycznego Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. jakości w projekcie PeRCMC
Zadania do realizacji:
- Udział w opracowywaniu, aktualizacji i wdrażaniu standardowych procedur operacyjnych (SOP) oraz procedur jakościowych w zakresie biobankowania i realizacji badań klinicznych zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz wymaganiami organizacyjnymi jednostki (np. RODO, ISO 9001, ISO 20387 GxP, ICH-GCP);
 - Monitorowanie jakości procesu biobankowania oraz nadzór nad procedurami przyjęcia, przetwarzania, przechowywania i transportu materiału biologicznego;
 - Pomoc w zarządzaniu dokumentacją i zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów jakościowych (audytów, raportów, procedur, zapisów z kontroli jakości), współpraca w zakresie przeglądu i archiwizacji dokumentów zgodnie z wymaganiami prawnymi i innymi regulacjami;
 - Definiowanie, zbieranie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) związanych z jakością procesów biobankowania oraz realizacją badań klinicznych;
 - Przeprowadzanie oceny ryzyka, identyfikowanie, analizowanie i dokumentowanie niezgodności w procesach biobankowania oraz potencjalnych zagrożeń dla jakości próbek i danych;
 - Opracowywanie i wdrażanie planów zarządzania ryzykiem, przygotowywanie raportów dotyczących jakości, identyfikacja obszarów do poprawy oraz wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych, zapewniając minimalizację ryzyk związanych z niezgodnościami;
 - Planowanie, przeprowadzanie i raportowanie audytów wewnętrznych zgodności z procedurami jakości procesu biobankowania;
 - Współpraca z audytorami zewnętrznymi, zapewnienie zgodności z wymaganiami, pomoc w usuwaniu niezgodności;
 - Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla personelu Biobanku oraz innych pracowników z zakresu procedur, norm jakościowych (np. ISO 20387), przepisów prawa (np. RODO) oraz zasad branżowych (np. GxP);
 - Ścisła współpraca z zespołami badawczymi, laboratoriami i innymi jednostkami w celu monitorowania jakości i zgodności z procedurami w trakcie realizacji badań klinicznych i innych zadań szpitala;
 - Współpraca w procesie uzyskiwania i utrzymywania certyfikacji oraz akredytacji w zakresie biobankowania oraz zarządzania jakością;
 - Monitorowanie przestrzegania wymagań akredytacyjnych i certyfikacyjnych w trakcie realizacji procesu biobankowania i badań.
 
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane biotechnologia, biologia, analityka medyczna lub pokrewne)
 - Znajomości technik prowadzenia audytów i podstawowych narzędzi jakościowych, mile widziane doświadczenie w pracy laboratoryjnej z wykorzystaniem ludzkiego materiału biologicznego, znajomość technologii i procesów związanych z obróbka materiału biologicznego oraz umiejętność obsługi sprzętu laboratoryjnego
 - Doświadczenia w pracy w środowisku z wdrożonym systemem Zarządzania Jakością oraz z zastosowaniem Standardów dla Biobanków Polskich v2.0 lub/i normy ISO 20387 (praktyczna znajomość norm ISO 9001, ISO 20387 oraz przepisów RODO), mile widziana wiedza w zakresie norm ISO 27001 i ISO 17025
 - Znajomości języka angielskiego -poziom średniozaawansowany (znajomość terminologii medycznej)
 - Bardzo dobrej znajomości obsługi aplikacji MS Office: Word, Excel, Power Point, mile widziana znajomość obsługi aplikacji Access, szpitalnych, laboratoryjnych i biobankowych systemów informatycznych oraz programów statystycznych
 - Mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku
 - Mile widziane doświadczenie w instytucji o podobnym profilu
 - Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, samodzielności
 - Umiejętności analitycznego i syntetycznego myślenia
 - Umiejętności formułowania myśli na piśmie i redagowania dokumentów
 - Komunikatywności, umiejętności współpracy z innymi członkami zespołu oraz komunikacji z personelem medycznym
 - Zdolności efektywnego zarządzania czasem oraz organizacji pracy
 - Umiejętności pracy pod presja czasu i w dynamicznie zmieniających się warunkach
 - Wysokiej etyki zawodowej oraz dbałości o poufność danych pacjentów
 - Sumienności, obowiązkowości, rzetelności oraz odpowiedzialności.
 
Osobom zatrudnionym oferujemy:
- Zatrudnienie na niepełny etat na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej
 - Możliwość rozwoju zawodowego.
 - Stabilne warunki zatrudnienia.
 - Przyjazną atmosferę pracy.
 - Zniżki pracownicze na badania laboratoryjne.
 - Dofinansowanie do wakacji pracowników oraz ich dzieci („wczasy pod gruszą”).
 - Możliwość skorzystania z preferencyjnych zniżek na kartę Medicover Sport.
 - Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
 - Inne świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
 - Dostęp do Biblioteki Naukowej.
 
Oferty zawierające: cv z dopiskiem: „specjalista ds. jakości PeRCMC” prosimy przesyłać do dnia 15.05.2025 r. na adres: rekrutacja@ipczd.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym „RODO”), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz innych przesłanych dokumentach do celów rekrutacyjnych prowadzonych przez Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie jak również wyrażam zgodę na przechowywanie moich danych w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Instytucie „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”.

