Aktualnie do Pediatrycznego Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. jakości w projekcie PeRCMC
Zadania do realizacji:
- Udział w opracowywaniu, aktualizacji i wdrażaniu standardowych procedur operacyjnych (SOP) oraz procedur jakościowych w zakresie biobankowania i realizacji badań klinicznych zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz wymaganiami organizacyjnymi jednostki (np. RODO, ISO 9001, ISO 20387 GxP, ICH-GCP);
- Monitorowanie jakości procesu biobankowania oraz nadzór nad procedurami przyjęcia, przetwarzania, przechowywania i transportu materiału biologicznego;
- Pomoc w zarządzaniu dokumentacją i zapewnieniu prawidłowego obiegu dokumentów jakościowych (audytów, raportów, procedur, zapisów z kontroli jakości), współpraca w zakresie przeglądu i archiwizacji dokumentów zgodnie z wymaganiami prawnymi i innymi regulacjami;
- Definiowanie, zbieranie i analizowanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) związanych z jakością procesów biobankowania oraz realizacją badań klinicznych;
- Przeprowadzanie oceny ryzyka, identyfikowanie, analizowanie i dokumentowanie niezgodności w procesach biobankowania oraz potencjalnych zagrożeń dla jakości próbek i danych;
- Opracowywanie i wdrażanie planów zarządzania ryzykiem, przygotowywanie raportów dotyczących jakości, identyfikacja obszarów do poprawy oraz wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych, zapewniając minimalizację ryzyk związanych z niezgodnościami;
- Planowanie, przeprowadzanie i raportowanie audytów wewnętrznych zgodności z procedurami jakości procesu biobankowania;
- Współpraca z audytorami zewnętrznymi, zapewnienie zgodności z wymaganiami, pomoc w usuwaniu niezgodności;
- Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla personelu Biobanku oraz innych pracowników z zakresu procedur, norm jakościowych (np. ISO 20387), przepisów prawa (np. RODO) oraz zasad branżowych (np. GxP);
- Ścisła współpraca z zespołami badawczymi, laboratoriami i innymi jednostkami w celu monitorowania jakości i zgodności z procedurami w trakcie realizacji badań klinicznych i innych zadań szpitala;
- Współpraca w procesie uzyskiwania i utrzymywania certyfikacji oraz akredytacji w zakresie biobankowania oraz zarządzania jakością;
- Monitorowanie przestrzegania wymagań akredytacyjnych i certyfikacyjnych w trakcie realizacji procesu biobankowania i badań.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane biotechnologia, biologia, analityka medyczna lub pokrewne)
- Znajomości technik prowadzenia audytów i podstawowych narzędzi jakościowych, mile widziane doświadczenie w pracy laboratoryjnej z wykorzystaniem ludzkiego materiału biologicznego, znajomość technologii i procesów związanych z obróbka materiału biologicznego oraz umiejętność obsługi sprzętu laboratoryjnego
- Doświadczenia w pracy w środowisku z wdrożonym systemem Zarządzania Jakością oraz z zastosowaniem Standardów dla Biobanków Polskich v2.0 lub/i normy ISO 20387 (praktyczna znajomość norm ISO 9001, ISO 20387 oraz przepisów RODO), mile widziana wiedza w zakresie norm ISO 27001 i ISO 17025
- Znajomości języka angielskiego -poziom średniozaawansowany (znajomość terminologii medycznej)
- Bardzo dobrej znajomości obsługi aplikacji MS Office: Word, Excel, Power Point, mile widziana znajomość obsługi aplikacji Access, szpitalnych, laboratoryjnych i biobankowych systemów informatycznych oraz programów statystycznych
- Mile widziane doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w instytucji o podobnym profilu
- Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, samodzielności
- Umiejętności analitycznego i syntetycznego myślenia
- Umiejętności formułowania myśli na piśmie i redagowania dokumentów
- Komunikatywności, umiejętności współpracy z innymi członkami zespołu oraz komunikacji z personelem medycznym
- Zdolności efektywnego zarządzania czasem oraz organizacji pracy
- Umiejętności pracy pod presja czasu i w dynamicznie zmieniających się warunkach
- Wysokiej etyki zawodowej oraz dbałości o poufność danych pacjentów
- Sumienności, obowiązkowości, rzetelności oraz odpowiedzialności.
Osobom zatrudnionym oferujemy:
- Zatrudnienie na niepełny etat na podstawie umowy o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Zniżki pracownicze na badania laboratoryjne.
- Dofinansowanie do wakacji pracowników oraz ich dzieci („wczasy pod gruszą”).
- Możliwość skorzystania z preferencyjnych zniżek na kartę Medicover Sport.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
- Inne świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Dostęp do Biblioteki Naukowej.
Oferty zawierające: cv z dopiskiem: „specjalista ds. jakości PeRCMC” prosimy przesyłać do dnia 30.04.2025 r. na adres: rekrutacja@ipczd.pl

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym „RODO”), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz innych przesłanych dokumentach do celów rekrutacyjnych prowadzonych przez Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie jak również wyrażam zgodę na przechowywanie moich danych w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Instytucie „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”.
