Aktualnie do Centrum Wsparcia Pediatrycznych Badań Klinicznych poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. zarządzania ambulatorium (projekt KPO-CWBK)
Zadania do realizacji:
- Wsparcie w procesie pobrania materiału biologicznego od uczestników badań klinicznych i naukowych, w tym w pozyskiwaniu i rejestracji świadomych zgód pacjentów;
- Transport, rejestracja, wstępna obróbka, procesowanie (w tym izolacja materiału biologicznego), przygotowanie do przechowywania (w tym do krioprezerwacji) materiału pozyskanego od pacjentów w ściśle określonych warunkach zgodnie z ustalonymi protokołami badawczymi;
- Dystrybucja materiału zgodnie z jego dalszym przeznaczeniem, przygotowanie do analiz i/lub wysyłki, dbałość o odpowiednie warunki transportu, zapewnienie odpowiedniej dokumentacji;
- Monitorowanie i dokładne dokumentowanie warunków każdego z procesów (pobieranie, transport, obróbka, przechowywanie, analiza, wysyłka) w celu zapewnienia najwyższej jakości materiału biologicznego oraz wiarygodności wyników;
- Wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz ich analiza statystyczna;
- Dokumentowanie przechowywania materiału biologicznego, wyników badań oraz wszelkich obserwacji (w tym odstępstw od protokołu badawczego) zgodnie z zasadami GCP, udział w przygotowywaniu raportów dotyczących stanu repozytorium i próbek, wyników przeprowadzonych analiz;
- Udział w spotkaniach zespołów DBN/CBK i Biobanku oraz raportowanie postępów w zarządzaniu materiałem biologicznym;
- Ścisła współpraca z członkami zespołów badawczych, w tym klinicystami oraz innymi pracownikami Zespołu DBN/CBK w zakresie zarządzania próbkami i dostosowywania procedur do specyficznych wymagań badań klinicznych;
- Wsparcie w przygotowaniu stosownej dokumentacji, w tym protokołów badań klinicznych w zakresie diagnostyczno-laboratoryjnym, standardowych procedur operacyjnych, w tym dotyczących materiału biologicznego, instrukcji stanowiskowych;
- Zapewnienie zgodności z przepisami prawa, normami etycznymi oraz standardami jakości w biobankowaniu i prowadzeniu badań klinicznych;
- Kontrola jakości sprzętu w Biobanku, w tym utrzymanie sprzętu laboratoryjnego w dobrym stanie, przeprowadzanie bieżących konserwacji, prowadzenie stosownej dokumentacji;
- Kontrola jakości reagentów i materiałów eksploatacyjnych, w tym zamawianie i zarządzanie zapasami, prowadzenie stosowanej dokumentacji;
- Stałe doskonalenie, udział w szkoleniach i konferencjach w obszarze biobankowania, badań klinicznych oraz bezpieczeństwa pracy;
- Szkolenie nowego personelu oraz studentów stażystów w zakresie stosowanych procedur.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (medycznego, biologicznego, chemicznego, farmaceutycznego lub pokrewnego)
- Aktualnego certyfikat GCP i IATA
- Mile widziane: kursy z zakresu biobankowania, analizy biochemicznej i/lub laboratoryjnej, badań klinicznych, biostatystyki, certyfikaty potwierdzające umiejętności w zakresie obsługi sprzętu laboratoryjnego, szkolenia z zakresu jakości i kontroli jakości w biobankach i laboratoriach medycznych, kursy związane z obsługą systemów informatycznych w biobankach, laboratoriach, szpitalach (HIS, LIMS, BIMS); uprawnienia do pobierania, obróbki i analizy materiału biologicznego
- Znajomości technik laboratoryjnych: umiejętność przeprowadzania standardowych procedur obróbki krwi, moczu i innych materiałów biologicznych, mile widziana znajomość metod analitycznych, w tym izolacji materiału genetycznego i oceny jego jakości, technik spektroskopii, chromatografii, elektroforezy, mile widziana umiejętność pracy z hodowlami komórkowymi i tkankowymi, mile widziana umiejętność pobierania materiału biologicznego od pacjenta,
- Obsługi sprzętu laboratoryjnego: umiejętność obsługi i konserwacji sprzętu laboratoryjnego oraz interpretacji wyników pomiaru, mile widziana znajomość zasad działania i zastosowania nowoczesnych urządzeń laboratoryjnych,
- Obsługi systemów informatycznych: podstawowe doświadczenie w pracy ze szpitalnymi i laboratoryjnymi systemami informatycznymi, mile widziana znajomość systemów informatycznych dedykowanych zarządzeniu biobankiem,
- Znajomości zagadnień zarządzania jakością: umiejętność przestrzegania procedur i protokołów laboratoryjnych i badań klinicznych, mile widziana wiedza z zakresu przepisów regulujących działalność biobanków i laboratoriów medycznych,
- umiejętności analitycznych: zdolność do analizy danych i interpretacji wyników badań, mile widziana wiedza biostatystyczna
- Znajomości zagadnień związanych z obszarem biobankowania i badań klinicznych: znajomość zasad Dobrej Praktyki Klinicznej (ang. Good Clinical Practice, ICH GCP), mile widziana wiedza z zakresu standardów jakości dla biobanków oraz regulacji prawnych i wytycznych dotyczących badań klinicznych oraz procedur postępowania z materiałem biologicznym
- Mile widziana umiejętność zarządzania budżetem i danymi
- Znajomości języka angielskiego (poziom średniozaawansowany, znajomość terminologii medycznej)
- Biegłej znajomości MS Office, mile widziana znajomość aplikacji Access, szpitalnych, laboratoryjnych i biobankowych systemów informatycznych oraz programów statystycznych
- Mile widziane doświadczenie w biobankowaniu oraz monitorowaniu i koordynowaniu badań klinicznych
- Umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Samodzielności, komunikatywności, umiejętności współpracy z innymi członkami zespołu oraz komunikacji z personelem medycznym
- Zdolności efektywnego zarządzania czasem oraz organizacji pracy, umiejętności pracy pod presją czasu oraz w dynamicznie zmieniających się warunkach
- Wysokiej etyki zawodowej oraz dbałości o poufność danych pacjentów, precyzji i dokładności, rzetelności i odpowiedzialności.
Osobom zatrudnionym oferujemy:
- Zatrudnienie na 0,75 etatu na podstawie umowy o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Zniżki pracownicze na badania laboratoryjne.
- Dofinansowanie do wakacji pracowników oraz ich dzieci („wczasy pod gruszą”).
- Możliwość skorzystania z preferencyjnych zniżek na kartę Medicover Sport.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
- Inne świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Dostęp do Biblioteki Naukowej.
Powyższe zatrudnienie jest zaplanowane w ramach przedsięwzięcia pn. „Rozbudowa i wzrost potencjału Centrum Wsparcia Pediatrycznych Badań Klinicznych” (akronim KPO-CWBK, zadanie pn. „Zaangażowanie dodatkowej Kadry CWBK lub zwiększenie wymiaru zatrudnienia obecnej”) finansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji D3.1.1. Kompleksowy Rozwój Badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu Działanie 4.2. Rozwój sieci Centrów Wsparcia Badań Klinicznych realizowane z Rządowego Planu Rozwoju Sektora Biomedycznego na lata 2022-2031.

Oferty zawierające: cv, list motywacyjny z dopiskiem: „specjalista ds. zarządzania ambulatorium”
prosimy przesyłać do dnia 30.04.2025 r. na adres:rekrutacja@ipczd.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym „RODO”), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV oraz innych przesłanych dokumentach do celów rekrutacyjnych prowadzonych przez Instytut „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka” z siedzibą w Warszawie jak również wyrażam zgodę na przechowywanie moich danych w okresie następnych 6 miesięcy na potrzeby procesów rekrutacyjnych odbywających się w Instytucie „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”.
